Hello

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 5 decembrie 2012

"Ingerii cantau...."

p
"Ingerii cantau...."

Pentru ca in suflet am ramas acelasi copil ca si acum destul de multi ani,pentru ca iubesc oamenii care vor sa opreasca timpul macar o secunda si s-o aduca prinos bucuriei oamenilor,pentru ca Ruxandra e un Om pe care nu ai cum sa nu-l indragesti,am raspuns invitatiei ei de a participa la concursul "Impodobim bradul-editia a 3-a) organizat pe blogul ei http://copilarim.blogspot.ro. ,concurs intitulat Impodobim bradul-editia a 3-a .
Un concurs care ne provoaca sa impodobim bradul copilariei noastre,dar,mai ales-spun eu-sa lasam Lumina Nasterii Domnului Nostru Iisus Hristos sa ne patrunda in inimi si suflete!
Se apropie Craciunul,intr-adevar!Perioada din an cu cea mai mare incarcatura emotionala pentru toata lumea si in care ne amintim mai usor cum e sa fii copil.
Simt aceeasi emotie in suflet in fiecare an si,intotdeauna,se aduna si o lacrima in coltul ochilor atunci cand ascult colinde,cand vad fulgii mari dansand maiestuosi...Dar,am si o amaraciune;ma doare sufletul cand vad ca totul a devenit comercial,ca ne gandim la Craciun doar (sau preponderent) pentru ca vine Mos Craciun si uitam esentialul:uitam de Pruncul Sfant care s-a nascut in ieslea cea saraca!
Uitam ca in acel staul s-a nascut nadejdea noastra in mantuire,uitam da Maica Sfanta ,uitam de magi,de steaua calauzitoare,de ingerii care cantau,uitam de toate si ne gandim doar la cadouri si la felurile de bucate pe care le vom aseza pe mese!
Da,trebuie sa ne gandim si la aceste lucruri lumesti,nu e nimeni absurd sa spuna ca nu trebuie sa ne bucuram de cadouri sau de o masa imbelsugata,dar toate astea sa fie DUPA gandul si rugaciunea indreptate spre Dumnezeu,DUPA ce multumim pt tot ce avem,tot ce suntem si tot ce avem (mult sau putin,nu conteaza).
Sa le reamintim copiilor adevarata semnificatie a Craciunului,sa le povestim de magi,de pastori si ingeri,si,mai ales de Nasterea Mantuitorului Nostru.
Am ales sa realizez ,pentru concursul Ruxandrei,o decoratiune de brad in forma de inger.Si asta fiindca ingerii sunt nelipsiti din vietile noastre spirituale:avem ingeri pazitori,ingerii ii canta osanale lui Dumnezeu si as putea continua cu inca multe alte exemple.
Un ingeras simplu,din perle de sticla albe de 4 si de 12 mm,sarma de modelaj argintie,margele toho topaz si cehesti albe.Inaltime:7 cm.
Bucuria Nasterii Mantuitorului Iisus Hristos sa va inunde inimile si sufletele!Sa aveti un Craciun binecuvantat!



4 comentarii:

  1. Silvia nu iti pot spune cu cata emotie am citit ce ai scris. Stii tu vorba aceea cu "pielea gaina"...
    Ai atata dreptate in ce ai scris:). Sa stii ca de cand am creat aceasta traditie a impodobirii bradutului virtual la acest lucru m-am gandit!:) Am rupt cu totii o clipa din timp si am creat ceva drag de pus in bradul de Craciun. Gandindu-ne la sarbatoare, ascultand o colinda si cum poti uita de Nasterea Pruncului cand lucrezi tu pentru Craciun:)? Cel putin in copilaria mea asa asteptam Craciunul. Ascultand colindele bunicii si povestea despre Nastere si umplandu-ne sufletul de bucurie.
    Ma bucur enorm ca ni te-ai alaturat! Ingereasul este superb, ca si sufletul tau frumos si generos!
    Iti multumesc:)!
    cu drag
    Rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult,Rux,pt cuvintele frumoase.
      Te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  2. Imi place si ingerasul si adevarurile scrise in juru-i. daca le-am uitat, acum mi le-am reamintit, daca nu le-am stiut niciodata, acum le-am aflat. multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pt vorbele frumoase si sincere,Lori.Daca vorbele mele au dat de gandit macar unei persoane,ma declar multumita.
      Sa ai o zi perfecta!

      Ștergere