Hello

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 4 iunie 2011

Cercei "Amazonas" DARUITI



Fiind o romantica prin excelenta,mi-a placut intotdeauna sa ascult o muzica de care sa pot spune ca mi-a starnit un fior launtric,ca m-a emotionat pana la lacrimi sau m-a facut sa zambesc...
Ascult cu fff mare placere muzica veche,imi pare ca are o alta rezonanta,ca e ALTFEL!In aceasta categorie,a muzicii sufletului meu,se incadreaza si formatia elvetiana "Peter Sue & Marc"!
Aceasta trupa a reprezentat Elvetia de 4 ori la concursul Eurovision,de fiecare data in alta limba (in franceza-1971- "Les illusions de nos vingt ans",in engleza-1976-cu "Djambo,djambo",in germana-1979-cu "Trodler und Co" si in italiana-1981-cu "Io senza te".Au vandut peste 2 milione de inregistrari in Elvetia.Dintre melodiile lor,una care imi place in mod deosebit de f multi ani,e
"Amazonas"!Dupa ce ani de zile am cantat-o din amintiri,spatiul cibernetic mi-a oferit ocazia de a-l asculta oricand,spre marea mea bucurie!
Cu aceasta melodie in fundal,am realizat o pereche de cercei care m-au dus cu gandul la florile tropicale,atat de colorate,de frumoase si de parfumate!Au culorile mele preferate,mov,verde si alb!
Pe un cadru mov cu filigran floare cu minicristale sw am pus o dantela alba cu motiv floral si un cabochon cat-eye verde menta.Tortitele sunt de tip tija cu bila ,plus stopper,placate cu argint!Sunt cercei mari,care nu vor trece neobservati si vor inviora orice tinuta!Lungimea lor este de 7 cm iar latimea maxima este de 4,5 cm.
Pret:20 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu